Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

"Biedronka - Darmowe zakupy" na Facebooku. To oszustwo! Nie daj się nabrać

zal/red
Jeżeli na Facebooku natknęliście się na post "Biedronka - Darmowe zakupy", pod żadnym pozorem nie bierzcie udziału w organizowanym konkursie. To oszustwo.

Uwielbiamy konkursy, które nie wymagają od nas żadnego nakładu finansowego. Kto nie lubi wygrywać? A jeżeli nagrodą są darmowe zakupy bez żadnego limitu kwoty... tu chętnych będzie zdecydowanie bardzo wielu. Szkoda tylko, że... w tak prosty sposób dajemy się czasami oszukać!

"Biedronka - Darmowe zakupy" na Facebooku. To oszustwo! Nie daj się nabrać

To kolejne już oszustwo na Facebooku w przeciągu ostatnich kilku dni! Niedawno informowaliśmy o konkursie rzekomo organizowanym przez Media Expert, tym razem przyszła kolej na Biedronkę.

Na Facebooku pojawił się post zamieszczony przez fałszywy fanpage "Biedronka - Darmowe zakupy":
W związku ze zbliżającymi się urodzinami naszego sklepu postanowiliśmy założyć fanpage i ogłosić konkurs. Z tej okazji 20 osób (4 losowania po 5 osób) będzie mogło napełnić swój koszyk w naszym sklepie ZA DARMO, BEZ LIMITU KWOTY! Czyli tzw. wietrzenie magazynów.

Tak więc w konkursie, można było wygrać zakupy bez limitu kwoty w sklepach sieci Biedronka - wystarczyło polubić, udostępnić posta i skomentować. Problem w tym, że profil na Facebooku był dopiero co założony i nie miał nic wspólnego z siecią Jeronimo Martins.

Post polubiło ponad 20 tys. ludzi! Udostępniono go 28 tys. razy, tyle samo było komentarzy!

W kolejnym poście pojawiło się ogłoszenie wyników. Znalazły się w nim linki do pięciu profili zwycięzców. Cztery z nich prowadziły do konkretnych osób, a piąty - dzięki prostej sztuczce - przekierowywał do... profilu osoby klikającej w link. Tym sposobem każdemu z ponad 28 tysięcy uczestników konkursu wydawało się, że wygrał.

Aby otrzymać nagrodę - czyli darmowe zakupy w Biedronce, "zwycięzca" musiał jednak wypełnić formularz, a to wiązało się z koniecznością wysłania dwóch SMS-ów na numery premium, za kwotę 25 zł netto.

Skala oszustwa jest ogromna! Pozostaje tylko pytanie, ilu z 28 tysięcy "zwycięzców" wysłało płatnego SMS-a?

A co na to Biedronka

Poinformowaliśmy o oszustwie Biuro Prasowe Jeronimo Martins Polska S.A.. Zobacz odpowiedź:

A co na to Biedronka

Poinformowaliśmy o oszustwie Biuro Prasowe Jeronimo Martins Polska S.A.. Zobacz odpowiedź:

Dziękujemy za przekazany do nas sygnał. Zaznaczamy, że sieć Biedronka nie jest organizatorem wspomnianego konkursu na portalu Facebook, nie posiadamy też na tym portalu oficjalnego profilu marki Biedronka. Przekazaliśmy informacje na temat strony naszym prawnikom.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, informacje o realizowanych przez sieć Biedronka działaniach, w tym aktualnie prowadzonych konkursach, można zweryfikować na naszej stronie internetowej www.biedronka.pl.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Niedziele handlowe mogą wrócić w 2024 roku

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na slaskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto