(© archiwum)

Nie trać czasu na efektywny trening. Zobacz, jaki wybrać.

Chcesz schudnąć? Pamiętaj o tym, aby wybrać odpowiedni trening. Najlepszy na spalenie tkanki tłuszczowej będzie trening siłowy. Efekty zobaczysz szczególnie, łącząc go z treningiem aerobowym, czyli cardio. Przy treningu siłowym rozbudujesz mięśnie, na co potrzeba więcej kalorii. Nawet, gdy skończysz ćwiczyć, kalorie będą nadal spalane. Bieganie czy fitness wspomogą odchudzanie, ale pomogą tez zadbać o serce. Trening siłowy warto wykonywać minimum 3 razy w tygodniu i urozmaicać go. Natmoast cardio to 15–30 minut dziennie, również przynajmniej 3 razy w tygodniu.

WIĘCEJ NA TEMAT W SERWISIE abcZDROWIE.pl


Wsparcie redakcyjne od:



Czytaj także

    Komentarze (0)

    Podane dane osobowe będą przetwarzane przez Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Podanie danych jest dobrowolne. Pozostałe informacje na temat celu i zakresu przetwarzania danych osobowych oraz Twoich praw znajdziesz w regulaminie. Dodając komentarz akceptujesz regulamin.

    Zaloguj się / Zarejestruj się!

    Brak komentarzy. Możesz być pierwszy!