KRÓTKO: Porażka badania satysfakcji klientów urzędu gminy w Krupskim Młynie
SZEN
Bardzo małym zainteresowaniem cieszyło się badanie satysfakcji klientów urzędu gminy w Krupskim Młynie, które trwało dwa miesiące.
Mieszkańcy i inni klienci urzędu mogli w okresie od 1 października do 30 listopada wypełniać specjalnie przygotowane ankiety na temat obsługi w urzędzie gminy Krupski Młyn. Na 100 przygotowanych formularzy wójt Jan Murowski otrzymał tylko dwa wypełnione. We wnioskach z badania napisano, że przeprowadzając w przyszłości podobne badania należy bardziej rozpropagować ankiety wśród klientów urzędu. Nic dodać, nić ująć.
Wideo
9 ulubionych miejsc kleszczy w ciele
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!