Starostwo Powiatowe w Wodzisławiu Śl.: Oceń pracę urzędników
Od 20 marca do 20 czerwca przeprowadzone zostanie badanie satysfakcji klienta z poziomu usług świadczonych w Starostwie Powiatowym w Wodzisławiu Śl.
- Jako urząd chcemy ciągle podnosić jakość naszej pracy. Naszym priorytetowym zadaniem jest zaspokojenie potrzeb i oczekiwań naszych klientów, rzetelne i terminowe załatwianie wszystkich spraw prawnie przewidzianych i statutowo przypisanych Starostwu - informuje Magdalena Kozielska, ze Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śl.
Ankieta ma na celu zbadanie jakości pracy urzędu, kompetencji oraz komunikacji z klientem. Zgłoszone sugestie i uwagi klientów pozwolą poprawić współpracę pomiędzy mieszkańcami powiatu i pracownikami.
Badanie satysfakcji klientów jest w pełni anonimowe, a jego wyniki są zliczane i przedstawiane wyłącznie w zbiorczych zestawieniach statystycznych.
Wypełnione ankiety będzie można składać do specjalnych skrzynek oznaczonych napisem „ANKIETY”, znajdujących się w Punktach Obsługi Klienta oraz poszczególnych wydziałach w Starostwie Powiatowym w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Bogumińskiej 2, ul. Pszowskiej 92 a, jak również przy ul. Mendego 3 lub wypełnić on-line na stronie internetowej www.powiatwodzislawski.pl.
ZOBACZ TEŻ: Polub nas na Facebooku i bądź na bieżąco z informacjami! [KLIKNIJ W LINK]
Follow https://twitter.com/arek_biernatStop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?