Chcesz zarejestrować samochód, a nie masz czasu stać w kolejce? Oprócz wprowadzonej w ubiegłym roku telefonicznej rezerwacji, w wodzisławskim wydziale komunikacji wprowadzono właśnie podgląd internetowy z kamery umieszczonej na wprost wejścia do wydziału.
Na obrazie widać, jak długa jest kolejka oczekujących. Obraz z kamery jest dostępny w internecie (na stronie
www.wodzislaw.upow.gov.pl) w godzinach urzędowania wydziału komunikacji. Urzędnicy nie mają złudzeń, że tłoku to nie rozładuje, ale przynajmniej część klientów zrezygnuje w danym dniu z wizyty w starostwie.
- Żeby nie tworzyły się kolejki i każdy mieszkaniec mógł być sprawnie obsłużony, musiałoby przychodzić dziennie około 200 petentów. Tymczasem każdego dnia obsługujemy od 300 do 400 osób - mówi Arkadiusz Łuszczak, naczelnik wydziału komunikacji w Starostwie Powiatowym w Wodzisławiu Śląskim.
Biuro Obsługi Klientów to najbardziej oblegane pomieszczenie w całym gmachu . A będzie jeszcze gorzej.
- Tendencja jest wzrostowa. Wśród krajów unijnych nadal jesteśmy, jeśli chodzi o liczbę samochodów, w końcówce. Ale to się zmienia, kupujemy, a tym samym rejestrujemy coraz więcej aut - mówi Łuszczak. I podaje: w 2007 tylko w powiecie wodzisławskim zarejestrowano o 2 tysiące pojazdów więcej niż w 2006 r.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?