Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Klienci Lidla oburzeni. Nie otrzymali obiecanych książęk. Warto składać reklamację?

AIP
Aneta Żurek / Polska Press
Chodzi o książki kucharskie "Jeść zdrowiej". Klienci, którzy zrobili zakupy za 50 zł otrzymywali naklejkę, która byłą wstępem do promocji. Po zebraniu sześciu znaczków i naklejeniu ich na promocyjny kartonik zyskiwali prawo do nabycia książki kucharskiej. Choć wielu klientów Lidla zebrało komplet znaczków w szybkim tempie, od kas odeszli z kwitkiem. Odprawiano ich informacją "Książek brak".

Od kilku dni część klientów sklepów Lidla jest wzburzona. Chociaż udało im się zebrać odpowiednią liczbę naklejek, to nie mogą odebrać upragnionej książki kucharskiej "Jeść Zdrowiej". Kasjerki rozkładają bezradnie ręce. Cierpliwie tłumaczą im, że nie mogą pomóc, bo książek nie ma już w magazynie ich sklepu.

Lidl wie, że w wielu sklepach zaistniała taka sytuacja. Informuje jednak, że warunki promocji są dokładnie opisane w regulaminie.

Lidl zachęca do składania reklamacji.

- Chcielibyśmy poinformować, iż nasza najnowsza książka z serii Kuchnia Lidla pt. „Jeść Zdrowiej” cieszy się ogromnym zainteresowaniem klientów. Bardzo się cieszymy, że tematyka zdrowego odżywiania i trendów kulinarnych tak dobrze się przyjęła. Zgodnie z regulaminem, akcja promocyjna związaną z książką trwa od 26 lutego do 25 marca br. lub do wyczerpania zapasów. Książki można otrzymać aktualnie jedynie w wybranych sklepach Lidl na terenie Polski. Warto podkreślić, iż klienci, którzy uzbierali wszystkie 6 naklejek, a nie otrzymali książki – mogą wypełnić w sklepie specjalny formularz reklamacyjny - czytamy w informacji przekazanej przez biuro prasowe Lidla.

Czy jednak reklamacja przyniesie jakiś efekt, skoro nakład został wyczerpany? Regulamin (patrz następna strona) nie daje wielkich szans. Jeśli Lidl chce się zachować fair, powinien rozważyć dodruk. Każde inne zachowanie będzie z ujmą dla renomy sieci, o której Polacy zaczęli zyskiwać coraz lepsze zdanie.

Książka kucharska "Jeść Zdrowiej" to najnowsza książka serii Kuchnia Lidla. Jest to kompendium wiedzy o zdrowej kuchni oraz nowoczesnych trendach żywieniowych. Zawiera także 75 przepisów. Książka "Jeść Zdrowiej" była współtworzona przez Darię Ładochę i Karola Okrasę. Mogą ją otrzymać jedynie klienci sklepów Lidl. Warunkiem jest zebranie sześciu naklejek. Jedną naklejkę można otrzymać po wykonaniu zakupów za minimum 50 złotych.

Z regulaminu promocji

"Akcja trwa od dnia 26 lutego 2018 r. do dnia 25 marca 2018 r. lub do wyczerpania zapasów.
Uczestnicy zostaną poinformowani o wyczerpaniu zapasów Produktów Promocyjnych poprzez
stosowne informacje umieszczone w strefie kas w sklepach Organizatora oraz na stronie
internetowej Organizatora dostępnej pod adresem www.lidl.pl („Strona WWW”)."

"REKLAMACJE
3.1. Reklamacje, w tym zwłaszcza dotyczące ewentualnych nieprawidłowości w zakresie
umożliwiania odbioru Produktu Promocyjnego mogą być zgłaszane Organizatorowi w terminie
14 (słownie: czternastu) dni od dnia zakończenia okresu obowiązywania Akcji, o którym mowa
w punkcie 1.3 powyżej:
3.1.1. w formie pisemnej na adres Organizatora podany w punkcie 1.2 powyżej;
przy czym – dla ułatwienia składania reklamacji – Organizator zaleca, aby reklamacje były
składane przy wykorzystaniu formularza reklamacyjnego („Formularz Reklamacyjny”).
Formularz Reklamacyjny można bezpłatnie uzyskać w każdym sklepie Organizatora.
3.2. Jeżeli reklamacja dotyczy okoliczności odmówienia Uczestnikowi prawa do odbioru Produktu
Promocyjnego, mimo spełnienia przez niego wszystkich warunków, o których mowa w
niniejszym Regulaminie, do reklamacji należy dołączyć Kupon Promocyjny uzupełniony o
naklejone na niego 6 (słownie: sześć) Naklejek.
3.3. Jeżeli reklamacja dotyczy okoliczności odmówienia Uczestnikowi wydania ostatniej szóstej tej
naklejki, która wraz z pozostałymi pięcioma uprawniłaby do odbioru Produktu Promocyjnego,
do reklamacji należy dołączyć Kupon Promocyjny uzupełniony o naklejone na niego 5 (słownie:
pięć) Naklejek oraz paragon zakupowy wraz z kuponem zawierającym informację o liczbie
przysługujących naklejek.
3.4. Reklamacje rozpatruje Organizator. Postępowanie reklamacyjne trwa do 14 (słownie:
czternastu) dni. O wyniku postępowania reklamacyjnego Organizator powiadamia niezwłocznie
zainteresowanego Uczestnika na adres podany przez niego w treści reklamacji. Decyzja
Organizatora w przedmiocie reklamacji jest wiążąca i ostateczna.
3.5. W przypadku uwzględnienia reklamacji, jeżeli w wyniku naruszenia postanowień niniejszego
Regulaminu lub przepisów prawa Uczestnik został bezzasadnie pozbawiony przez Organizatora
lub jego personel możliwości odbioru Produktu Promocyjnego, Uczestnikowi przysługuje
względem Organizatora roszczenie o wydanie produktu zamiennego, w szczególności bonu o
wartości nie mniejszej niż rynkowa wartość Produktu Promocyjnego."

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto