Wydział Komunikacji i Transportu zawiesza bezpośrednią obsługę klientów
Pracownicy wydziału, którzy mieli bezpośredni kontakt z osobą zarażoną, zostali skierowani na kwarantannę, na której pozostaną do czasu uzyskania wyniku potwierdzającego brak zachorowania na covid-19 - informuje Wojciech Raczkowski, kierownik biura komunikacji społecznej i informacji Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim.
Wydział nadal jednak funkcjonuje i realizuje swoje zadania, choć ze względu na sytuację, w ograniczonym zakresie. Nie ma m.in. możliwości utrzymania bezpośredniej obsługi mieszkańców. Odwoływane są też wcześniej umówione wizyty w Wydziale.
- Z tego powodu prosimy, aby wszelkie sprawy w Wydziale załatwiać z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość (Sekap, ePUAP), drogą pocztową lub poprzez kancelarię w Starostwie Powiatowym przy ul. Pszowskiej 92A (II piętro) - informują w wydziale.
- Jednocześnie pragniemy uspokoić mieszkańców, którzy w ostatnich dniach (12-14.08) załatwiali swoje sprawy w Referacie ds. Rejestracji Pojazdów, że zastosowane w Starostwie środki ostrożności (maseczki, przyłbice, środki dezynfekcyjne, przegrody szklane eliminujące bezpośredni kontakt) w opinii Sanepidu stanowiły wystarczającą ochronę dla mieszkańców przed ewentualnym zarażeniem - informuje Raczkowski.
Starostwo Powiatowe w Wodzisławiu Śl. w celu rozwiązania zaistniałej sytuacji pozostaje w ścisłym kontakcie z Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym w Wodzisławiu Śl. i stosuje się do jego zaleceń.
Przewidywany termin powrotu Wydziału do bezpośredniej obsługi klientów to 24 sierpnia. Jest on jednak uzależniony od dalszego rozwoju sytuacji epidemicznej, przede wszystkim od wyników testów pracowników skierowanych na kwarantannę.
Krokusy w Tatrach. W tym roku bardzo szybko
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?