Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Promocja w Lidlu. Klienci oszukują, więc sklep wycofuje się z akcji promocyjnej

Redakcja
Klienci Lidla wykorzystali bez skrępowania zasady promocji Lidla pod hasłem "Sprytnie i tanio kupować marki Lidla". To było jedno wielkie oszustwo
Klienci Lidla wykorzystali bez skrępowania zasady promocji Lidla pod hasłem "Sprytnie i tanio kupować marki Lidla". To było jedno wielkie oszustwo Lidl/facebook
Promocja w Lidlu. Sklep wycofuje się z akcji promocyjnej polegającej na możliwości zwrotu opakowania zakupionego towaru, jeśli klient z towaru nie jest zadowolony. Wystarczyło zwrócić tylko opakowanie, nawet jeśli w środku nie było towaru.
Promocja w Lidlu. Klienci oszukują, więc sklep wycofuje się z akcji promocyjnej/b]

Klienci Lidla zwęszyli sposób na zwyczajne oszustwo i masowo zaczęli kupować towary za setki złotych, następnie przepakowywali je do innych opakowań i oddawali opakowania oryginalne, inkasując zwrot gotówki.

Zarząd Lidla zareagował błyskawicznie, kończąc akcję promocyjną. Miała ona na celu promowanie własnych marek, a skończyła się spektakularnym oszustwem na wielką skalę. W wielu sklepach Lidl zaczęło brakować gotówki w kasach.

Tak o towary walczą klienci Lidla w Sosnowcu


Lidl nie spodziewał się, że Polacy w nieuczciwy sposób wykorzystają promocję.

Komunikat biura spółki Lidl


„Chcielibyśmy poinformować, że podjęliśmy decyzję o zakończeniu z dniem 8 listopada 2016 r. promocji objętej „Zasadami zwrotów produktów marek własnych Lidla (artykułów spożywczych, chemicznych i kosmetyków)”. Przyczyną tej decyzji są przypadki wykorzystywania promocji wbrew jej celom. Niemniej jednak chcielibyśmy podziękować wszystkim klientom, którzy testowali nasze marki własne i dzielili się z nami swoimi opiniami za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta".


Promocja pod hasłem „Sprytnie i tanio kupować marki Lidla" miała zachęcić klientów do kupowania produktów marek własnych Lidla. W regulaminie nie było ograniczenia kwotowego. Jedynym zastrzeżeniem było to, że nie można kupić więcej niż 10 sztuk jednego produktu.

Kasjer miał obowiązek zwrotu pieniędzy za oddany nie tylko pełnowartościowy towar, ale także w tych sytuacjach, gdy niezadowolony klient decydował się na zwrot pustego opakowania.
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na slaskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto